לקוחות מרוצים

להצעה מושלמת השאירו פרטים

הצעת נישואין בטבע

הצעת נישואים בטבע

הצעת נישואין בטבע יכולה להיות הצעת נישואין בים, ביבשה ובאוויר.

מעוניינים להפתיע את בת הזוג שלכם בהצעת נישואין רומנטית באותו מקום קסום ורומנטי בטבע? הצעת נישואין אותה היא לא תשכח בחיים?

הצעד הראשון יתחיל בפנייה אל 'רגע מושלם' , חברת הפקות לאירועים מיוחדים בעלת ניסיון עשיר בתחום הצעות נישואין בטבע אשר זכתה להיות חלק מהרגעים המרגשים של מאות זוגות מאושרים.

רוכבים על סוסים ומציעים נישואין

אחת ההצעת הרומנטיות ביותר הקיימות בעולם הצעות הנישואין היא הצעת נישואין בטבע המשלבת רכיבה על סוסים.

כאן, צוות ההפקה המקצועי של רגע מושלם ידאג לכל הקשור אל הפקת ההצעה, מאותו הרגע בו תשטחו בפנינו את הדרישות שלכם ועד אותו הרגע בו תציעו לאהובה שלכם הצעת נישואין כשאתם על הסוסים או לאחר שסיימתם רכיבה רומנטית, כרעתם ברך, הוצאתם את הטבעת והתחלתם בהצעה המרגשת.

סוסים הוא חלק בלתי נפרד מהטבע הפראי והיפהפה ורכיבה על סוסים היא מחווה רומנטית מרגשת אותה בחירת ליבכם לא תשכח במשך כל ימות חייכם.

אנחנו נגיע להסדר עם חוות הסוסים, נדאג לכם לצלם מקצועי שיכלול גם וידאו וגם סטילס ויצלם את הרגעים הנדירים של הצעה זו.

נשלב הפרחת יונים, פרחים, ארוחה רומנטית לשניים אותה יבשל עבורכם שף פרטי ונדאג לתפאורה החגיגית שתשתלב באופן מושלם עם הטבע.

הצעת נישואין בטבע – ארוחה רומנטית בטבע

חלק בלתי נפרד מהצעת נישואין בטבע יהיה המחווה הרומנטית שתכלול הסעדה חגיגית.

כאן עומדות לרשותכם מגוון אפשרויות:

  • שולחן שוק בטבע – אם אתם מתכננים שאותה הצעת נישואין בטבע תכלול חברים ובני משפחה, האפשרות של שולחן שוק מיוחד בגודל המתאים לכמות המשתתפים באירוע הצעת הנישואין תהיה האפשרות האידיאלית. אנחנו נדאג לכם למאכלים טעימים על שולחן בסגנון של בופה מודרני בו האוכל פרוס על השולחן בסגנון עיצובי מיוחד. אתם אלו שתחליטו האם אתם מעוניינים בשולחן שוק בשרי או חלבי (אצלנו האוכל כשר) או שולחן קינוחים.
  • שולחן לזוג – יש אפשרות של הצעת נישואין בטבע בחוף הים בעת השקיעה או הזריחה ולאחר מכן ארוחת בוקר רומנטית לשניים או ארוחת ערב רומנטית אותה יכין עבורכם שף פרטי.
  • פיקניק בטבע – יש אפשרות של הצעת נישואין בטבע המשולבת עם פיקניק בסגנון של פעם. כאן אנחנו נמצא עבורכם את הלוקיישן המתאים ביותר, לא רחוק מהבית ולא קרוב. כאן תחכה לכם שמיכת פיקניק בסגנון של פעם וסלסלת פיקניק עשירה ובה גם בקבוק יין מהדורה מיוחדת, גבינות, ענבים ומאכלים מיוחדים נוספים. אין כמו להציע הצעת נישואין לאהובת ליבכם כאשר שניכם שרועים של שמיכת הפיקניק ומתפנקים במאכלי גורמה מופלאים.

הצעת נישואין בטבע – מה אנחנו נעשה עבורכם?

חברת 'רגע מושלם' יודעת שאין שום סיבה להתפשר על אחד הרגעים החשובים ביותר בחייו של אדם, הרגע בו הוא מציע הצעת נישואין בטבע.

מסיבה זו אנו מציעים לכם את כל האפשרויות ואילו אתם רק צריכים לבחור מה מתאים לכם.

הלקוחות שלנו יעידו שמדובר על חברה שמספקת שירות אדיב, יחס אישי וחם, מחירים הגונים, ליווי צמוד משיחת הטלפון הראשונה ועד הרגע בו בחירת ליבכם תשיב בחיוב להצעת הנישואין.

לא יודעים איפה בטבע כדי לכם להציע לה נישואין? צרו איתנו קשר ואנחנו נספק לכם מגוון רחב של לוקיישנים ואילו אתם תבחרו את המתאים לכם ביותר.

מה עם ציוד, הפתעות, תפאורה, אוכל ואטרקציות מיוחדות בטבע? אנחנו נספק לכם הכל מ- א' ועד ת'.

אם מדובר על תפאורה מיוחדת, קייטרינג מרשים, הופעת זיקוקין, רחפן שיצלם הכל מלמעלה, שירותי צילום מקצועיים, הפרחת יונים והרשימה עוד ארוכה. 

מה שחשוב שתדעו הוא שאנחנו יכולים להוציא עבורכם לפועל את אותה הצעת נישואין עליה חלמתם וזאת במסגרת היכולת הכלכלית שלכם.

אנו נעזור גם לכם, כמו לזוגות רבים אחרים, להפוך חלום למציאות!

יש לכם רעיון אותו אתם מעוניינים ליישם? מעוניינים שהיועץ שלנו יספק לכם מגוון רחב של רעיונות להצעת נישואין בטבע?

צרו איתנו קשר, ללא עלות וללא התחייבות ואנחנו נספק לכם מגוון רחב של הצעות נישואין ברמה הגבוהה ביותר.

להצעת מחיר התקשרו עכשיו

דילוג לתוכן